Om oss

Vi drivs av att se dig gå i mål

Löpskolan startade 2012 och hade under de första fyra åren över 3500 deltagare på teknikkurser och workshops runt om i landet, bl a i samarbete med Aftonbladet.se. Sedan dess har många företag, offentliga verksamheter, föreningar och privatperson anlitat Löpskolan och vårt mål har varit att skapa positiva träningsupplever, bättre löpsteg och därtill förmedla värdefull kunskap.

Vi satsar nu även distansbaserad coachning som riktar sig till privatpersoner!

Varför distansbaserad coachning/ onlicoachning?

• Till priset av 1-2 PT timmar har du tillgång till din coach varje dag – för peppande ord, justering av träningsupplägg och svar på frågor. Det konkurrerar ut ”vanlig” PT-träning. Vår coachning ger ett otroligt högt kundvärde samtidigt som den är ekonomiskt fördelaktig för kunden.
  • Vi har skapat tjänsten för att den ger oss som coacher möjlighet att komma till vår fulla potential. Upplägget möjliggör tät kommunikation med kunden för uppföljning, analys, coaching och förmedlande av kunskap. Det motiverar oss!
  • Vi kan säkerställa en varierad träning och skonsam ökning av träningsmängd. Det ger resultat och förhindrar skador.

Rafael Askros

Löpcoach, personlig tränare och kostrådgivare
Stockholm & Malmö

Paulina Orell Sahlberg